3 Sebab UTAMA IV Mist Terlaris Di Pasaran!





Produk IV Mist bukanlah ubat atau rawatan sampingan tetapi ia adalah penawar untuk masalah kesihatan anda. Ia sangat sesuai digunakan untuk semua peringkat umur.

#1 Selamat & Murah
IV Mist diformulasikan dari ramuan-ramuan herba yang terpilih, ianya 100% bahan organik dan tidak mendatangkan kesan sampingan kepada pengguna. IV Mist juga telah mendapat sijil kelulusan dari Kementerian Kesihatan Malaysia.

#2 Mudah
Cara menggunakan IV Mist ini sangat mudah dan mampu menjimatkan masa anda. Apa yang anda perlu lakukan ialah cuma "sembur" di tempat yang sepatutnya mengikut penyakit anda (Seperti yang telah diberitahu dalam kertas panduan)

#3 Berkesan
IV Mist sudah terbukti berkesan kepada ramai pelangan kami. Walaupun pada awalnya agak ragu-ragu, tetapi setelah mencubanya dan menyemburnya, kini mereka yakin apabila melihat keberkesanan produk IV Mist ini terhadap kesihatan mereka.
InsyaALLAH dapat merawat Resdung, Jerawat, migrain, lenguh badan/sendi, Pening Kepala, Stress, selsema, terseliuh, sakit leher, Aroma Terapi dan juga agen Perlangsingan
cara guna semburkan kawasan badan yang tidak selesa, dan jangan sembur di muka utk jerawat atau resdung tetapi sembur dulu di tangan dan sapu di kawasan muka dan leher utk resdung
p/s: jauhkan dari kanak-kanak dan elak dari terkena mata














CARA PENGGUNAAN IV MIST







HARGA JUALAN


MAHAR SEUNIT
 RM59 + RM6.00 Sem. / RM9.00 SS( KOS POSLAJU)

UNTUK ORDER SILA

WHATSAPP 0136225150
KOD 'BUYMO'

No comments:

Post a Comment